Vakgarage Nederland
MAGAZINE
‘DICHTBIJ’
Hoe zet je als Vakgarage jezelf extra op de kaart bij je klanten? Daarvoor zocht Vakgarage contact met Buro N11. Zo ontstond ‘Dichtbij’, een inspirerend tijdschrift voor klanten van de honderden lokaal aangesloten garagebedrijven.
Met aandacht voor de automobilist en de focus op vakmanschap en het productaanbod van Vakgarage. Dit populaire magazine toont dat een klassiek printmedium bijdraagt aan klantenbinding en merkbeleving.
DE UITDAGING
“Als bedrijf moet je vooral doen waar je goed in bent. Bij Buro N11 hebben we tientallen jaren ervaring met het maken van printmedia en digitale publicaties. Onze contactpersonen bij Vakgarage weten dat en besteden dan ook vol vertrouwen de productie van dit magazine aan ons uit.
Telkens kiezen we een relevant thema, passend binnen de diensten van Vakgarage en met aandacht voor de goede doelen die Vakgarage ondersteunt. Met die positieve boodschap verhoogt dit magazine de betrokkenheid, zichtbaarheid en klantenbinding van Vakgarage als lokale mobiliteitspartner.”
Jantine Raaphorst
Accountmanager bij Buro N11
Van de reportages die we maken, schieten we direct een video. Wel zo leuk voor de socials van VakGarage.
DE WERKWIJZE
“Zodra we in gesprek met de klant helder in beeld hebben wat de wensen zijn, gaan we met een goed ingespeeld creatief team een contentplan bedenken. Op basis daarvan gaan we aan de slag met artikelen, fotografie, ontwerp en vormgeving. Als het eindproduct in zicht komt, bekijken we samen met de klant kritisch de proefdruk. Op basis van hun feedback zetten we de laatste puntjes op de i.
Kortom: het maken van zo’n magazine kun je aan ons overlaten. We ontzorgen onze klant van A tot Z.” “Ook kijken we in het belang van onze klant mee of we kansen zien om hen maximaal te laten profiteren van de mooie content die zo’n magazine oplevert. Wat dacht je bijvoorbeeld van een campagne op sociale media of video’s en andere multimediale content? We zetten graag een stapje extra!”
HET RESULTAAT
“Van onze klant horen we dat het magazine goed wordt ontvangen en de positieve boodschap van Vakgarage steeds meer bekendheid krijgt. Mogelijk draagt dit alles naam Vakgarage bij aan de gestage uitbreiding van aantal Vakgarages. Dat betekent ook dat de oplage van het magazine Dichtbij is toegenomen tot 55.000 exemplaren.”
REACTIE VAN DE KLANT
“Dit is de reden dat we al zo lang klant zijn bij Buro N11. Ze zijn flexibel, luisteren goed naar je wensen en leveren tijdig een succesvol antwoord op onze uitdaging. We zijn zeer tevreden.”
Chrisjan Lammerts
Vakgarage
WIL JIJ DIT OOK?
Hoe kunnen we jouw bedrijf helpen? Stuur een mailtje, neem telefonisch contact met ons op of laat een terugbelverzoek achter. We plannen graag een vrijblijvend adviesgesprek met je in!