Dit is: Tessa Niesing-van der Werf – Accountmanager

Ons team bestaat uit zo’n 40 medewerkers, dus er is altijd wel wat te vertellen. In de rubriek ‘Dit is’ interviewen we een collega over zijn of haar werk, maar ook over dromen, trends en wat we gewoon altijd al van diegene wilden weten. Dit is Tessa van der Werf!

Stel je nou eens voor...

Mijn naam is Tessa, ik ben 30 jaar en woon samen met mijn man Bob en dochter Fleur in Boskoop. Sinds 2015 werk ik bij Buro N11. Ik begon bij Persclub (eerst bij verzending en daarna monitoring) en inmiddels doe ik accountmanagement voor verschillende klanten.

Wat vind je het leukst aan je werk?

De afwisseling! Het ene moment heb je 5 spoedklussen door elkaar lopen en het volgende moment duik je in een rapportage. En natuurlijk het team met gezellige collega’s.

Wat is je top-3 droomauto’s en waarom?

Op nummer 1 staat denk ik toch wel de Audi RSQ8. Ook vind ik een Audi RS3 Limousine erg mooi, en natuurlijk mijn eigen Seat Ateca 🙂. Mag er ook nog een Porsche 911 in het rijtje?

Waar ben je het meest trots op?

Op alles wat we met elkaar als team kunnen bereiken!

Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?

Vroeger las ik graag en veel, maar tegenwoordig is dat een stuk minder geworden. Alleen op vakantie lees ik nog wel eens een boek. Even nadenken … het laatste boek dat ik las was ‘Mijn kwaadbloed’. Of telt iets van Jip en Janneke ook?

Van welke 3 dingen word je blij?

Met stip op 1: de zon! Verder lekker uit eten gaan en gezelligheid met vrienden en familie.

Wat luister je in de auto?

Dat is heel wisselend. Soms heb ik zin in hits van vroeger (Pink Floyd, Fleetwood Mac, Supertramp) en soms zet ik gewoon de top-40 op. Tegenwoordig luister ik nog wel eens een podcast, ook leuk en leerzaam.

Wat is je grootste droom?

Om ooit met mijn gezin een huis in Spanje te kopen, dit op te knappen en daar in alle rust lange zomers te beleven.

Aan welke collega zou je welke vraag willen stellen?

Hé Gerben, staat er vanavond weer een lekkere Hello Fresh-maaltijd op de planning?

Jouw merk in de spotlight?