(088) 003 67 00

Team

Hallo, wij zijn Buro N11.

Jantine Raaphorst
maakt media/account
In haar rol als enthousiaste account manager vindt Jantine niets leukers dan een klant blij te maken met oplossingen die we met het team bedenken.
Henri Stolwijk
maakt media/visie
Leuk: met bijzondere en creatieve mensen bijzondere producties maken. Journalistiek geïnspireerd, maar heel divers. Dingen maken die je ziet én leest.
Things are not always
#000000 or #ffffff
Elles Ernste
maakt media/planning
Voor deze duizendpoot met gevoel voor humor is geen uitdaging te gek! Spoedje tussendoor? Met gemak zorgt zij voor een vlekkeloze planning van elk project.
Thon van Eijk
maakt media/creatief
Hash tags: #Gouda #1977 #concept #graphic #interactive-design #cartoons #communicatie #schoenmaat 41.
Marc Bolier
maakt media/strategie
Content is King. Zo simpel is het. Zo moeilijk is het. Het juiste verhaal op de juiste plek op het juiste moment bereikt mensen en creëert meerwaarde.
Celeste Rooswinkel
maakt media/account
Enthousiaste en energieke accountmanager. Celeste zoekt altijd naar oplossingen en gaat geen uitdaging uit de weg.
Stefan de Haan
maakt media/concepten
creative, ui-designer en fotograaf. op z’n gemak bij serieuze humor, minimalisme, helvetica, awkward moments en teksten zonder kapitalen.
Nikki Darneviel
maakt media/account
Het coördineren van de aanvragen voor persberichten en vertalingen is haar specialiteit. Kernwoorden: humor, eigenwijs, sportief, gezonde voeding/koken.
Wim Otten
maakt media/redactie
Doorgewinterd journalist met heldere kijk op content. Thuis in de wereld van motorfietsen, auto’s, vrachtauto’s en techniek. Houdt overzicht in de redactietuin.
Denise Egbers
maakt media/web
Haar voornaamste werkzaamheden zijn het opzetten, vormgeven en verzenden van persberichten en het bijhouden van verschillende online media. Doet daarnaast graag aan week(end)jes weg, badminton en series/films kijken.
Edo Kuiper
maakt media/projecten
Creatief Projectmanager, in de ruimste zin van het woord. Een magazine? Een website? Een film? U vraagt, wij draaien. En we gaan verder dan dat.
Anja van Jaarsveld-van der Kruk
maakt media/huishoudelijk
Schoon genoeg van rommel? Anja ook! En daar maakt ze korte metten mee. Voor haar is het nooit schoon genoeg. Gesneden tomaatje bij de lunch?
Ellen de Vos
maakt media/web
Een spin in het ‘web’. HTMeLLen nieuwsbrieven, persberichten, ontwerpen van sjablonen. Bij Ellen ben je aan het goede adres.
Ilse Verweij
maakt media/account
Houdt van lijstjes (maar nog meer van lijstjes afstrepen). Steekwoorden: taal, festivals, persberichten, granaatappelthee… en sinds kort ook HTML.
Majliss Kruger
maakt media/eindredactie
Zorgvuldig redigeert deze eindredacteur uw teksten, tot op de komma nauwkeurig. En met een scherp oog voor vormgeving. Van drukwerk en website tot social media.
Silvia Wijsman
maakt media/controller
In de rol van financial controller houdt Silvia zich bezig met managementinformatie, offertes, facturatie en procesmanagement.
Mijke Vonk
maakt media/grafisch
Deze grafisch ontwerper wordt blij van wind door de wimpers, VPRO, haar Volvo XC70, aandoenlijke figuren, haar drie bloedjes, Scandinavisch design en Breaking Bad.
Nile Van Leeuwen
maakt media/redactie
Ervaren redacteur die alles (en meer) weet over auto’s en autorijden.
Tom Nederend
maakt media/content
Combineert z’n werk als N11’er met waterpolo op het hoogste niveau van Nederland. Houdt van overzicht, oplossingen en creativiteit. En van sport. Zoveel mogelijk.
Diny Wassing
maakt media/huishoudelijk
Geduld is een schone zaak. En schoon is wel zo fijn voor de collega’s en de klanten. Net als een heerlijke lunch. Diny draagt er zorg voor.
Bas van Agten
maakt media/web
Spreekt meerdere talen, waarvan CSS de mooiste is. Houdt van simpele sites met subtiele interactie en focus op de gebruiker. Steekt de meeste tijd het liefst in een goede fundering.
Anouk Rebel
maakt media/administratie
Verzorgt de financiële administratie en is daarnaast hét aanspreekpunt bij Buro N11 als receptioniste/telefoniste.
Kris Spithout
maakt media/grafisch
Vormgeven, bloggen, dtp’en, it’en en lampen vervangen … Kris is de ideale kruising tussen de Klusjesmannen en Buurman & Buurman … maar dan handiger.
Susan Bruijnen
maakt media/database
Google is her friend. Om uw doelgroep te bereiken speurt Susan journalisten op en zorgt ze dat het adressenbestand altijd up-to-date is.
Paul Spek
maakt media/eindredactie
Als man met veel kilometers op de eindredactie levert hij een grote bijdrage aan de kwaliteit van alle content. Tevens gepassioneerd (model)autoliefhebber.
Ilse de Vogel
maakt media/administratie
Financiële administratie, urenregistratie, projectadministratie en facturatie. Ilse draait haar hand er niet voor om.
JANET de Vos – Schoonderwoerd
maakt media/redactie
Altijd op de hoogte van het lokale nieuws. Janet bedrijft journalistiek in haar puurste vorm en schrijft voor de lokale krant.
Carmen Smit
maakt media/account
Afgestudeerd in Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Houdt zich bezig met allerhande projecten op Account. Heeft een zwak voor Pinterest en de geur van versgedrukte magazines.
Wouter Vastenhout
maakt media/projecten
Autoliefhebber – geen petrolhead -, redacteur in de breedste zin van het woord, creatief en een opgeruimd humeur: dat is Wouter ten voeten uit.
Huib Frie
maakt media/web
Thuis in de taal van woord en beeld. Huib verzorgt uw wensen van webdesign tot persberichten. Keywords: inzicht en overzicht, design en verhaal, lapsteels en dobro’s.
Tessa Van Der Werf
maakt media/database
Monitort de inzet van uw verzonden persberichten. Om uw doelgroep te bereiken speurt Tessa journalisten op en zorgt ze dat het adressenbestand altijd up-to-date is.
Bart Oostvogels
maakt media/content
Ervaren automotive journalist én (online) content specialist met oog voor nieuws en sterke teksten. Heeft een passie voor alles met vier wielen, maar geeft voorkeur aan alles wat licht, snel en puur is.
Jaimy Zappeij
maakt media/stagair web
Web development: het maken van iets uit niets met wat woorden waar weinig iets van snappen, #programmerJokes, Hide and seek champion … ; Since 1958
Roy Schenk
Maakt media/web
Gepassioneerd roofvisser, of eigenlijk gepassioneerd voor alles dat met vissen te maken heeft. In zijn vrije tijd werkt Roy bij Buro N11 als creative front end developer.
Lisanne van Velzen
Maakt media/web
Een enthousiaste en creatieve mediamaker. Lisanne heeft een zwak voor precisie maar is altijd in voor een grapje. Tennissen, boksen, series/films spelen een grote rol in haar vrijetijd. Voor het vormgeven en verzenden van persberichten, bijhouden van websites en andere online media, ben je bij haar aan het juiste adres.
Ricardo Hagens
maakt media/development

Over Buro N11

De eerste letters van het boek Buro N11 werden geschreven op een zolderkamer aan de Watermunt in Bodegraven. Het was 1 april 1991 toen Henri Stolwijk een krul door zijn aanmelding bij de Kamer van Koophandel kreeg. Toen nog onder de naam Henri Stolwijk Publicity.

Favoriete uitspraak

Als er één slogan bij het bedrijf past is dat ‘De enige constante is de constante verandering’ – de favoriete uitspraak van Henri Stolwijk. En die zin geldt niet alleen voor de steeds veranderende werkzaamheden, maar ook voor de bedrijfsnaam en de fysieke thuisbasis.

Verschillende namen, verschillende locaties

Zo veranderde het bedrijf meerdere malen van naam (Henri Stolwijk Publicity, H.S.P. BV, HS Publicity) en trok het langs verschillende Bodegraafse locaties (Watermunt, Binnenweg, Duitslandweg, Pastorieplein, Broekveldselaan) om vervolgens in 2016 neer te strijken aan de Goudseweg als Buro N11.

Specialisme: autobranche

Het werk was in eerste instantie puur journalistiek. En dan met name de autojournalistiek. Naast teksten over auto’s en de auto-industrie in het algemeen schoven er al snel persberichten voor verschillende automerken uit de typemachine. Tot op de dag van vandaag is het werken voor de autobranche het grootste specialisme.

Veranderende werkzaamheden

Het schrijven (copywriting) is nog steeds een van de belangrijkste kwaliteiten, maar zeker niet meer de enige. Buro N11 maakt tegenwoordig onder meer blogs, complete videoproducties, websites, webshops, webdesigns en nieuwsbrieven. En ook SEO, online advertising, social media en conversie optimalisatie wordt beheerst tot in de puntjes.

De enige constante…

Van journalistiek bureau is het bedrijf in de loop van de jaren geëvalueerd tot een online marketingcommunicatiebureau. Met ondertussen ruim 40 mediamakers, gespecialiseerd in hele andere dingen dan 25 jaar geleden. Omdat de veranderende wereld daarom vroeg. Veel bedrijven konden dat niet, Buro N11 wel.

En dat zal Buro N11 blijven doen. Want: de enige constante, is de constante verandering.

 

Hallo! Deze website maakt gebruik van cookies

Je kunt hier aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke (functionele) en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Die staan dus altijd aan. Voor een perfect werkende website – dus inclusief embedded content als video’s – kun je het beste alle vakjes aanvinken. Hoe dan ook: veel plezier! Lees onze volledige privacyverklaring hier.