Overzicht
Wie is je doelgroep, waar bevindt de doelgroep zich, en hoe verleiden we de doelgroep naar jouw website of webshop? En als we ze verleidt hebben naar jouw online landingsplaats, hoe converteren we jouw bezoekers dan naar een lead of sale?

(Data) Analyse

We analyseren de historische resultaten in Google Analytics en Google Search Console en doen een nulmeting. Welke doelen zijn er op dit moment gesteld? Kunnen we extra doelen toevoegen om onze marketing-inspanningen te meten? Draaien er op dit moment marketingcampagnes als Google Ads of Facebook Advertenties? En wat zijn daarvan de opbrengsten?

Naast de (data) analyse kunnen we het gesprek aangaan met potentiele klanten en medewerkers. Zo brengen we (online) doelgroep in kaart en onderzoeken we de belangrijkste knelpunten in de Customer Journey.

Strategie

Aan de hand van de bovenstaande analyse ontwikkelen we samen met jou een online marketing strategie die past bij jouw product of diensten en bij de doelgroep. We stellen heldere doelen, kijken welke (online) kanalen daarbij passen en bepalen een maandelijks budget.

Resultaten meetbaar maken

Door realistische doelen te stellen en deze meetbaar te maken in bijvoorbeeld Google Analytics meten we de marketinginspanning en marketinginvestering. Uiteraard gaat dit verder dan enkel paginaweergaven. Het aantal nieuwsbrief inschrijven, PDF aanvragen,  verstuurde formulieren maar ook het tracken van telefoongesprekken is mogelijk. Door gezamenlijk een waarde per behaald doel af te spreken kunnen we de marketinginvestering en de resultaten gemakkelijk analyseren.

Evaluatie / Rapportage

Minimaal 1x per maand bezoeken wij jouw bedrijf. We bespreken onze werkzaamheden, de resultaten en presenteren een optimalisatievoorstel. Uiteraard worden ook de laatste trends en ontwikkelingen besproken.

Cases digital-marketing

Kennismaken?

Vinden we leuk! 👍



Of bel 088 - 003 67 00