Digital Marketing
E-mailmarketing
Strategie
Een strategie van het gecontroleerd laten groeien van jouw database, het updaten van jouw e-mailadressen tot het optimaliseren van de content, het design en de verzendtijden. E-mailmarketing is meer dan het verspreiden van jouw nieuwsitems. Wat wil je bereiken met je nieuwsbrief, wie wil je bereiken, wanneer kan je je doelgroep het best bereiken en hoe vaak wil jouw doelgroep iets ontvangen? We denken graag met je mee van content, (mobiel) design en segmentatie tot de rapportage & optimalisatie.
Design & Content
Wil je wekelijks of maandelijks in beeld blijven van je potentiele klanten maar ontbreekt het je aan tijd of aan inspiratie? Of wil je graag een stap verder met jouw E-mailmarketing? Onze contentmakers en designers helpen je graag.
Door de content te optimaliseren op de Customer Journey en jouw e-mailadressen te segmenteren kunnen we gericht content aanbieden aan de juiste doelgroep. Zo bereik je een hoger openingsratio en meer conversies op jouw website.
Rapportage & Optimalisatie
Een week na het versturen van de mailings worden de resultaten verzameld en geanalyseerd. Naast de analyses in Sendgrid, Copernica of Mailchimp worden de resultaten in Google Analytics bekeken. Welke doelen zijn er behaald? En hoe kunnen we de mailing volgende keer optimaliseren? Alle resultaten van de door ons verstuurde nieuwsbrieven worden verzameld in 1 benchmark-onderzoek. Het inzicht in deze resultaten zorgt ervoor dat we jou kunnen adviseren om tot een optimaal resultaat te komen.
Meer weten? Neem eens contact op met een van onze specialisten.