Overzicht
Onder Marketing Automation verstaan we het geautomiseerd tonen van informatie (in veel gevallen e-mail) aan gebruikers die hier vermoedelijk interesse in hebben. Deze trigger / aanleiding kan bestaan uit het invullen van een contactformulier op een website of het openen of juist niet openen van een mail.

Ken je dat? Je hebt een whitepaper gedownload en hierbij jouw e-mailadres achtergelaten en 2 of 3 dagen later krijg je een mail met een aanbieding. Of je hebt iets in een webshop gekocht en hierbij je geboortedatum achtergelaten. Je ontvangt nu automatisch op je verjaardag een kortingsbon. Deze e-mails worden volledig geautomatiseerd verstuurd en kunnen zelfs worden opgevolgd door meerdere mails. Afhankelijk van jouw reactie (open je de mail, click je op een link etc) word je in een salesfunnel geplaatst die bestaat uit meerdere e-mails.

Met Marketing Automation blijf je continu in beeld bij je (potentiele) klant, je ontvangt meer leads en het verhoogt je ROI. Wil jij beginnen met Marketing Automation? Of wil je graag eens sparren over een salesfunnel? Maak eens een vrijblijvende afspraak met onze specialisten!

Cases data-driven-marketing

Kennismaken?

Vinden we leuk! 👍



Of bel 088 - 003 67 00