Offerte aanvragen
(088) 003 67 00
Klant Hyundai
Wat Customer Journey mapping
Rol in project Visie en conceptontwikkeling

customer-journey

Klanten (prospects) hebben op verschillende manieren en op verschillende momenten contact met het merk. Het helder in kaart brengen van de achtereenvolgende interacties is essentieel om het informatie- en verkoopproces te optimaliseren. Dat is Customer Journey Mapping.

Door de online en offline klantreis in kaart te brengen en te volgen, is er in elke fase regie over de contactmomenten en de bijbehorende informatie-uitwisseling (inhoud, kanaal). Dat maakt de klantreis persoonlijk en uniek, wat bijdraagt aan merkbeleving en sales.

Met de voortdurende verschuiving van de klantreis naar online – auto’s en hypotheken kunnen we ook online kopen – bepalen websites, webshops, content en online interactie de klantervaring. Daardoor ligt het accent van Customer Journey Mapping steeds meer op het optimaliseren van de online touch points.

Klaar voor de volgende stap?

Thon van Eijk praat er graag met u over verder.

Carmen Smit
of bel met ons kantoor (088) 003 67 00

Meer projecten

Dit hebben we ook gemaakt.

Hallo! Deze website maakt gebruik van cookies

Je kunt hier aangeven welke cookies we mogen plaatsen. De noodzakelijke (functionele) en statistiek-cookies verzamelen geen persoonsgegevens en helpen ons de site te verbeteren. Die staan dus altijd aan. Voor een perfect werkende website – dus inclusief embedded content als video’s – kun je het beste alle vakjes aanvinken. Hoe dan ook: veel plezier! Lees onze volledige privacyverklaring hier.