Case: Mazda interactieve prijslijsten

Mazda Motor Nederland biedt op de website een nieuwe, interactieve prijslijst die het kiezen van een uitvoering simpeler maakt. Dit nieuwe format van de prijslijst – ontwikkeld met het team van Buro N11 – is toegesneden op de online journey van de klant.

De uitdaging

Kristy van Iwaarden, Coördinator Brand & Product bij Mazda Nederand: ‘Mazda is een eigenzinnig merk qua design en techniek. Ook in de online klantreis willen we innovatief zijn en onze eigen koers kiezen op het gebied van digitalisering en vernieuwing. Daarom zochten we een nieuwe opzet van de online prijslijsten zodat de klant meer informatie krijgt en zich beter kan oriënteren op kleuren, motoren, uitrustingsniveaus en prijzen. Per onderdeel biedt de prijslijst handige, extra informatie. Daarnaast kan de bezoeker in de prijslijst direct zaken regelen, zoals een proefrit aanvragen.’ In tegenstelling tot een traditionele prijslijst (PDF) levert de interactieve versie ook gedetailleerde bezoekdata op, waardoor de inhoud beter is af te stemmen op bezoekers.

Wil jij dit ook?

Weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier en we plannen een gratis adviesgesprek met je in!

Kennismaken?

Vinden we leuk! 👍



    Of bel 088 - 003 67 00